mandag den 25. juni 2007

Sommer-træning

Sommeren står for døren og turneringerne starter først i August/September, så træningen er faldet en smule. Dog vil jeg stadig holde formen ved lige da jeg arbejder frem mod den nye sæson og ikke mindst VM 9ball i November på Phillipinerne:)

Holdt en lille pause efter jeg kom hjem fra Østrig, men her forleden tog jeg sammen med Lasse til Greve. De har Brunswick borde som er optimale og ikke særlige gavmilde huller langs banden:)
Vi spillede vores kendte race to 17 og ved dagens anledning fik han "13" ahead, dvs han var foran 13-0 fra start. Jeg vidste godt at dette ville blive en hård opgave og op af bakke, men gjorde det, fordi at jeg gerne ville ha et enormt pres på mig selv, som man så kunne bruge i turnering. Den første kamp kom jeg så bagud 15-3 og fik dernæst scoren på 15-15 men måtte se mig besejret 17-15. Den anden kamp viste sig at være en kodyl gyser. Han fik det allerførste sæt så der var langt til toppen af isbjerget. Men spillede rigtig godt og lavede mange rydninger. Jeg lavede 5 rydninger i træk i midten af kampen, men knægten fra Frugtvangen svarede skarpt igen og vi fik en Hill-Hill situation. Altid spændende når den står 16-16 og det skal afgøres i sidste sæt.
Jeg gik efter et bang-shot og brændte den "by an inch." og lasse lukkede bordet i fornem stil til scoren 17-16. Som altid har vi en lille ting på højkant, som ikke er noget vildt. Dette er kun et symbolsk beløb, som er med til at vi kan koncentrere os yderligere!

Lotfy out,

Ingen kommentarer: