mandag den 2. juli 2007

9ball + Straigth pool

Træningen var med Jan Keller. Som altid plejer vi og træne vores obligatoriske 6-time inkl. madpause:) Vi startede ud med 9ball og vi spillede begge to rimlig godt. Kampen endte 9-8 til mig, hvor jeg var lidt heldig til sidst.

Så besluttede vi os for at tage en straigth kamp. Vi har begge ikke trænet straigth i lang tid så dette var fornuftigt nok at træne på. Det er et godt spil som bla. er med til at hjælpe ens 9ball spil. Jan åbnede packet og jeg gik straks til angreb. Jeg kom ind i en fin zone og lavede 96 i første indgang! Undervejs var jeg dog ude i nogle skavanker og serien blev ikke udført via selveste Jan P. "perfect" straigth pool. Men fik reddet min røv 2-3 gange. Så jeg var aldeles tilfreds med den serie. Jeg tror jeg skal til, at træne noget mere straigth. Altid en god ting med at træne de andre discipliner.

Vi tog et par 9ball kampe mere før vi sagde tak for idag og drog hjemad.

Ingen kommentarer: