torsdag den 5. juli 2007

....

Holder stadig armen igang i denne sommerperiode med træning 2-3 gange om ugen, da jeg målrettet arbejder frem mod VM til November. Arbejder på, at få mit spil til at være mere "konstant" og gøre mit bund-nivaeu endnu højere.

Trænede lidt teknik her imorges i en time. Det forløb helt fint. Jeg er samtidig begyndt på at breake et helt almindeligt rack og derefter kun gå efter Bang-shot. Dette vil forøge mit Bang-shot kunnen, da jeg oftes ikke er sikker på dem. Et tip jeg fik fra Kasper Kristoffersen. Så jeg starter med sådan et rack hver gang jeg træner.

Igår tog jeg til Greve. Startede dagen med 9ball til 17 med Lasse og han fik 13 på spring igen. Sidst var det nemlig rigtig tæt, så jeg mente godt, jeg kunne overkomme dette hårde odds. Men det blev derimod andlerledes, da Lasse lagde ud med lyn og torden og stjal 4-sæt i træk fra mig og vandt dermed kampen. Der var ikke meget at gøre eftersom han spillede rigtig godt. Derefter tog jeg en kamp med Morten Smed, den garvede Århusianer. Han kom op 7-4, men fik hævet mig op vandt 9-7. Alt i alt glimrende med noget god kamptræning!

Ingen kommentarer: