mandag den 16. juli 2007

Billard @ Martin!

Lørdagens træning foregik hos Martin i deres velkendte klub hvor de har 6 udemærket Brunswick borde.

Vi lagde ud med en gang 9ball og Martin kørte mig rent ud sagt midt over. Sidste gang det skete for mig var, da Asperup dagen før DM 2006 kørte mig over med vel og mærket en huskø!! Noget som sker yderst sjældent, men dog ikke umuligt kan jeg rolig påpege om:)

Efter det foreslog jeg at vi skulle prøve og spille 50 No count i 14.1. Det vil sige at kun serier over 50 som tæller. Jeg kom ikke rigtig ind i nogen rytme og lavede flere dumme fejl. Efter noget tid lykkedes det Martin at lave 62. Efter det holdte vi en frokost pause og prøvede igen med 50 No count.

Til slut tog vi en 9ball mere og det lykkedes mig at få gang i slæden en lille smule. Alt i alt spillede jeg ikke denne dag helt optimalt. Dette ser jeg lidt som en faktor til at træne mere og gøre ved lære af mine fejl. Det skal dog lige nævnes at Martin spillede en ganske fornuftig billard:)

Ingen kommentarer: