fredag den 8. juni 2007

Teknisk træning

Træningen idag var nede i klubben i nærheden af hvor jeg bor, som jeg har fået en nøgle til. Endvidere har jeg også mit eget sæt baller og bordet som jeg træner på er Søgaard.
Jeg bruger det til at træne øvelser og de tekniske apspekter. Da jeg er der helt alene kan jeg koncentrere mig 100% og holde fokus.

Dagen idag arbejdede jeg med min pre-shootroutine som jeg mener er den vigtigste byggesten i ens teknik. Har prøvet og holde lidt mindre fast på køen, da jeg altid har været vant til at holde den helt stram. Samtidig fokusere jeg meget på at støde helt lige. Jeg har dog stadig den filosofi om at man ikke skal pendulere lige mange gange på hvert stød da nogle stød kræver mere pendulering end andre.

For at se resultatet af mit ingangværende, lavede jeg øvelsen "stroke straigthness"(2 kugler ligger 5cm ca fra hinanden og så skal man støde igennem dem uden at ramme dem) som vi lavede da vi havde PAT-testen. Udfra den kunne jeg se hvor mine svage sider var og det var bla. denne del så det var naturligt at jeg trænede denne.
Alt i alt føler jeg mig godt kørende til EuroTour som spilles 15-17 juni i Østrig.

I weekenden og i den kommende uge står den på solid 9ball træning så jeg bliver 100% kørende og i kampform!

Ingen kommentarer: