mandag den 11. juni 2007

9ball træning!

I weekenden stod den på en god omgang 9ball træning. Derfor tog jeg til Odense for at træne med Martin. Vidste godt at både koncentrationen og skarpheden skulle være på et højt niveau, når man spiller mod en som Martin.
Vi lagde ud med 4 X 9ball og en 14.1 og Martin havde sit kamera med så vi kunne se hvad vi gjorde godt og skidt. I starten spillede jeg ikke så godt, men fik hevet mig selv op efterfølgende. Martin spillede ganske fornuftigt.

Søndagen tog jeg ud til Jan i Osted hvor de lige havde fået lagt et helt nyt klæde på så det var helt klart optimale forhold, specielt med henblik på næste uges EuroTour. Endnu en gang skulle koncentration og skarpheden være til stede, da Jan på det seneste har spillet forrygende billard. Jeg var tændt og fokuseret og udbyttet blev dermed efterfølgende. Dog lavede vi begge nogle dumme fejl, men der var mange rydninger. Måske også fordi at der var nye klæder:)
Suma sumarum er jeg føler pænt godt kørende og forberedt på fredag til EuroTour.

Ingen kommentarer: