mandag den 18. juni 2007

Poolcomps.com "Euro Tour Rankweil"

Første gang jeg prøvede at spille med som seedet spiller. Det betød at jeg først skulle spille lørdag og var dermed direkte med i last64.

Jeg trak Phillip Stojanovic fra Croatien, som jeg godt kendte og tabte til for 1,5 år siden i Tyskland. Lidt skidt start fra os begge, men jeg tog en time out på 3-3 og fik dernæst vendt kampen og vandt 10-3. Som jeg godt vidste tuder han rigtig meget og brokker sig gevaldigt. Og denne gang var skam ingen undtagelse. Snakkede med Nico Ottermann om det, og han kunne nikke genkendene til det, da han møder ham i den tyske bundesliga.

Næste kamp var mod Russeren Konstantin Stepanov som er pænt flyvende pt. med massive resultater i Europa. Jeg fik lov til, via det bedste sæde i huset, at erhverve Stepanov's A-niveau på 20min da han kom foran 8-0 på 20min. Jeg brændte 2-3 baller som der ikke er råd til, men tilgengæld spillede han virkelig imponerende. Fik dog pyntet lidt på resultatet da han blev en smule menneskelig til sidst, men måtte tabe 3-10.

På one-lossside skulle jeg så møde Jonni Fulcher. En bristisk spiller. Vi fulgtes ad i hele kampen, men tabte desværre dette tætte opgør på 9-10. Altid bittert at måtte forlade tureringen med 9-10'er men sådan er det nogle gange:)

Den senere vinder blev John Vassalos som slog Tony Drago med mindst mulige margin 10-9.

Alt i alt synes jeg det har været en fornuftig tur, med lidt blandede følelser. Spillede til tider godt og dårligt. Noget som jeg vil forbedre til næste gang! For mig at se er det erfaringen fra gang til gang og efterfølgende udviklingen som er alt afgørende.

Mvh - Bahram

Ingen kommentarer: