mandag den 3. september 2007

Pro Pool Tour

I lørdags var den 1.afdeling af Pro Pool Tour. Det var 9ball som skulle spilles denne gang.
Min 1.kamp var imod Daniel Kandi. Ved ikke helt hvorfor, men møder ham ret ofte for tiden i turneringer. Kandi kom blæsende fra start og jeg kom bagud 0-6 og 3-7. Men lidt efter lidt halede jeg ind på ham og endte med at vinde 9-8. Vi har ret ofte tætte opgør og dette var endnu en af slagsen!
Næste kamp blev bestemt ikke lettere. Jeg skulle møde Martin Larsen. Dette opgør vandt jeg også med 9-8. Sidste kamp inden kvartfinalen var imod Jakob lyng som jeg vandt 9-7 over. Bestemt ikke 3 lette kampe....

I kvartfinalen skulle jeg endnu en gang møde Martin. Denne gang var han noget flyvende og jeg kom ikke igang med mit spil og måtte se mig besejret 4-9. Martin blev den senere vinder efter han slog Jan Keller i finalen. De to 3.pladser gik henholdsvis til Jakob Lyng og Kandi.

Fint tilfreds med mit spil her i weekenden og de næste 2 uger går med stille og roligt træning og fokus på EuroTour i Holland d.12-15 September:)

Ingen kommentarer: