tirsdag den 28. august 2007

Holland:)

Var i denne weekend i Haag og besøge Katrine og Niels. I den sammenhæng også træne med Niels. Hans arm kører pænt godt for tiden må man sige:) Han havde lige vundet Challenge of Champions (50 dollar gee's) og en Blaze-Tour...

Vi startede lørdagen med 7 timers one-pocket og derefter var der dømt suprise party som Katrine havde arrangeret:) Det var meget sjovt, selvom jeg fattede Dykkerbriller af hvad der blev sagt:) hahah...

Søndagen stod den også på massiv one-pocket igen. Et spil som virkelig satte min tålmodighed på prøve og testede mine skills i resafe, kick og position. Følte selv det var rimelig svært, fordi jeg selv efter 2-3 timers spil ikke rigtig havde pottet nogle baller! Men dog var det lærerigt og fedt at spille imod ham! Jeg vil også i fremtiden træne det noget oftere...Jeg træner det stort set aldrig.
Ellers var der Beach-Party nede ved stranden hvilket var mega fedt:) Ved ikke helt om det er i stil med Lloret de Mar, men det var tjekket nok!:)

Alt i alt en begivenhedsrig weekend med god træning med Niels i topform:) Upcoming events er Pro Pool Tour i Århus på lørdag og så ellers EuroTour i Weert og World Cup of Pool i Rotterdam i denne måned.

Ingen kommentarer: