tirsdag den 14. august 2007

Badminton + Practice!!

Er begyndt at spille lidt badminton med nogle drenge. Skide skægt og en god måde at komme i form på! Holder dog stadig mit fitness ved lige, som er jo er med til at gøre mit pool spil endnu bedre:)

Her på fredag er der elitesamling i Odense med Ralph Eckert. En tysk coach som bla. har trænet Thorsten Hohmann. Hohmann som jeg personligt mener er helt unik både med hensyn til hans væremåde, spillestil og personlighed. Hans etik og moral er på niveau med Souquet.

I nogle morgentimer har jeg trænet de øvelser i Pat testen som jeg særligt havde svært ved. Sidste gang i Århus gennemgik vi testen og Ralph udpegede de øvelser, som jeg specielt havde problemer med. Det var bla. "Strategy", "Bank shot drill", "Long shot drill", "Standardpositions shots" og "Long shots drill"

Sidste gang lykkedes det mig at score 630 ved testen, så jeg håber på denne gang at kunne forbedre det!

Ingen kommentarer: