mandag den 17. september 2007

Dynamic Netherlands Open "EuroTour"

Den blev afholdt i en by der hedder Weert som ligger ca. 2 timers kørsel fra Schiphol/Amsterdam. Kasper og jeg ankom onsdag formiddag så vi lige kunne træne lidt på de fine borde inden turneringen startede.

Jeg spillede min første kamp mod Christoph Reintjens. En ung tysk bundesliga spiller, som jeg vandt over med 10-9. Spillede en fornuftig kamp, men lavede et par dumme fejl som lukkede ham ind i kampen. Næste opgør var imod finske Stefan Sellberg. Denne kamp var præget af fejl fra min side og derved gav ham for mange chancer. Jeg tabte 7-10. På tabersiden skulle jeg møde endnu en tysker (Daniel Merbitz mener jeg nok). Heller ikke denne gang var det mit A-Niveau der kom til syne. Hev en 10-9'er hjem. På 9-9 havde jeg et let layout, men kom i knas alligevel og i stedet for at 8'ern og 9'ern skulle være nemme blev de svære pga. sjusket spil. Dog lykkedes det mig at lukke bordet. Efterfølgende skulle jeg så møde italienske Baldemero. Ikke en jeg havde hørt om før, men han spillede faktisk godt. Han endte med at vinde kampen 8-10.

Ikke ligefrem den bedste turnering min side. Der er nogle ting som jeg skal ha' arbejdet med. Der er ikke andet for end at prøve og lære af de fejl, som man begår. Er dog gået kraftigt igang med træningen igen. De næste 2 events glæder jeg mig meget til, som er World Cup of Pool som starter tirsdag næste uge og VM på Phillipinerne:)

For freaks som gerne vil se pool tjek http://www.propoolvideo.com/

Lotfy!

1 kommentar:

Kat sagde ...

Held & lykke til World Cup'pen! Jeg kommer og hepper paa jer :)