mandag den 1. oktober 2007

World Cup Of Pool - Rotterdam

Dette event var uden tvivl noget af det fedeste jeg har oplevet med pool. Spillestedet var på en stor natklub i Rotterdam. TV bordet var sat lige midt i det hele og der var flere etager så der kunne være flere tilskuer. Vi tog derned en dag før vi skulle spille så vi også lige kunne træne lidt. Da vi stod oppe i træningslokalet, kom der en velkendt person ind. Det var Efren "The Magician" Reyes:) Jeg kunne ikke la' vær og lure ham af! Efterfølgende kom Busty også. De to drenge i en cocktail, det er bare saftigt!

Kasper og jeg skulle spille om onsdagen kl.21. Inden vi skulle gå igang skulle vi lave et interview hvilket var meget fedt:) Som altid er det John Mcdonald, som råber navnene op og han gør det med stil! Han har bla. gjordt det ved store bokse-events. Han råbte Kaaaspaar Kristoffersaaan og Baaahram Loooootfiiii!!! haha lyd så fedt. Pga at det var aften-session var der total "packed". Tror der var omkring 300 tilskuer ! Vi havde 2 gode tilskuer. Grewal og Katrine sad med danske flag:) Inden kampen havde vi aftalt at vi skulle nyde spillet og prøve og ta den med ro. Og heller ikke stresse over shot-clock. Der var 40-sek. og så gik deres "alarm" igang. Da der var 10 sek. tilbage havde man ret til en "extension" som gav yderligere 40.sek.

Så vi var begge to godt forberedte på kampen. Taiwan vandt udlægget og WU startede med at breake 4 kugler i:) Selvom scoren blev 3-8 spillede Kasper og jeg en god kamp. Vi brændte ikke nogle "lette" baller og lavede begge flere gode stød. Vi fejlvurderede nogle safe stød og kick-shots. Det skal lige også siges at de spillede en brandkamp. 2 gange lavede de et mega saftigt jump-shot efter vi havde lagt dem safe! Uden tvivl en kæmpe oplevelse vi fik med i baggagen begge to og vi får endda kampen på dvd af Matchroom:)

Efterfølgende skulle vi sidde og se Efren, Busty og Amerikanerne. Kasper og jeg noterede hvad de gjorde og hvordan de gjorde det. Vi fik derved luret en masse nye tricks og fik nogle nye inputs. Alt i alt er jeg meget possitivt overasket over denne turning og synes at vi begge klarede det godt. Det har givet mig mere motivation og lyst til at træne, af at se fx. Efren og Busty trylle ved bordet. Samarbejdet med Kasper har været suverænt og vi har begge fået en masse ud af dette event:) det er klart noget som jeg håber på at opleve igen og har gjordt det værd med al den tid og træning man har brugt og så få lov at spille dette fede event!

Ingen kommentarer: